Tezana produkuje i oferuje kompletne zespoły napędowe indywidualnie dopasowane do potrzeb odbiorców. W skład zespołu wchodzi silnik połączony ze skrzynią biegów, tak aby współpraca tych dwóch elementów zapewniała optymalne osiągi, niższe zużycie paliwa, bardziej konkurencyjną cenę i lepsze warunki gwarancji.
Oferta Zespołów Napędowych typu ,,Powertrain” oferowanych standardowo przez firmę Tezana Sp. z o.o.:
ZESPÓŁ 1
TYP: X3/2017
Silnik FPT – F1C/S30/ENT/Euro VI-C (129 kW @ 3500 obr/min) – 430 Nm
&
Manualna skrzynia biegów FPT – seria 2850.6
ZASTOSOWANIE:
Samochody dostawcze, pojazdy wysokiej mobilności, pojazdy komunalne i minibusy.
DO POBRANIA:
ZESPÓŁ 2
TYP: X1/2014
Silnik FPT – NEF 4/N40 ENT C/EURO III – (125 kW@2700 obr/min) – 560 Nm
&
Manualna Skrzynia Biegów EATON – FSO 5206B
ZASTOSOWANIE:
Samochody ciężarowe średniej ładowności, pojazdy specjalnego przeznaczenia.
DO POBRANIA:
ZESPÓŁ 3
TYP: X2/2016
Silnik FPT – NEF4/ N40 ENT C/ EURO III – (125 kW @ 2700 obr/min) – 560 Nm
&
Automatyczna Skrzynia Biegów Allison Transmisson – 1000 SP
ZASTOSOWANIE:
Samochody ciężarowe średniej ładowności, pojazdy specjalnego przeznaczenia.
DO POBRANIA:
ZESPÓŁ 4
TYP: X1/2015
Silnik FPT – NEF N60 ENT/ F4E368E/ Euro V (194 kW @ 2700 obr/min) – 1000 Nm
&
Automatyczna Skrzynia Biegów Allison – T280 R
ZASTOSOWANIE:
Autobusy miejskie 10 i 12 metrowe.
DO POBRANIA:
ZESPÓŁ 5
TYP: X2/2015
Silnik FPT – NEF N60 ENT/ F4AE368E/ Euro V ( 194 kW @ 2700 obr/min) – 1000 Nm
&
Manualna Skrzynia Biegów Eaton – FSO – 8406
ZASTOSOWANIE:
Autobusy 10 – 12 metrowe.
DO POBRANIA:
ZESPÓŁ 6
TYP: X2/2015
Silnik FPT – NEF N67 ENT 6/ F4AE368E/ Euro VI-C (235 kW @2500 obr/min)
&
Automatyczna Skrzynia Biegów Allison Transmission – T 325 R
ZASTOSOWANIE:
Autobusy miejskie 10 i 12 metrowe.
DO POBRANIA:
ZESPÓŁ 7
TYP: X2/2014
Silnik FPT – Cursor 13/ F4AE368E/ Euro III (397 kW @ 1600 obr/min) – 2350 Nm
&
Automatyczna Skrzynia Biegów Allison Transmission – 4700 SP
ZASTOSOWANIE:
Samochody ciężarowe dużej ładowności, pojazdy specjalnego przeznaczenia.
DO POBRANIA: