RTC50

SKRZYNIA ROZDZIELCZA

Seria przekładni rozdzielczych RTC 50 została zaprojektowana do klasycznego montażu. Znajduje zastosowanie w bardzo szerokim zakresie pojazdów. Dzięki swojej kompaktowej konstrukcji oraz niedużym wymaganiom przestrzeni do instalacji zapewnia optymalny kompromis między osiągami a wydajnością. 

RTC 50 utożsamia najnowocześniejszy poziom inżynierii w zakresie redukcji  hałasu i drgań – jednocześnie zapewniając możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb pojazdu. 

 

CECHY PRODUKTU:

  • Waga: 119 kg
  • Aluminiowa obudowa
  • Maksymalny moment wejściowy 10500 Nm
  • Maksymalna prędkość wejściowa 3800 obr./min
  • Odpowiedni do pojazdów średniej oraz dużej ładowności
  • Zintegrowana pompa olejowa, bez zewnętrznych przewodów olejowych
  • Współczynnik drogowy / terenowy: 1,0 / 2,0 ( inne dostępne na zamówienie)
  • Dostępnych wiele opcji wyposażenia dodatkowego np. system hamulca postojowego lub wzdłużny mechanizm różnicowy