Seria przekładni rozdzielczych RTC 50 została zaprojektowana do klasycznego montażu. Znajduje zastosowanie w bardzo szerokim zakresie pojazdów. Dzięki swojej kompaktowej konstrukcji oraz niedużym wymaganiom przestrzeni do instalacji zapewnia optymalny kompromis między osiągami a wydajnością.
RTC 50 utożsamia najnowocześniejszy poziom inżynierii w zakresie redukcji hałasu i drgań – jednocześnie zapewniając możliwość dostosowania do indywidualnych potrzeb pojazdu.
CECHY PRODUKTU:
- Waga: 119 kg
- Aluminiowa obudowa
- Maksymalny moment wejściowy 10500 Nm
- Maksymalna prędkość wejściowa 3800 obr./min
- Odpowiedni do pojazdów średniej oraz dużej ładowności
- Zintegrowana pompa olejowa, bez zewnętrznych przewodów olejowych
- Współczynnik drogowy / terenowy: 1,0 / 2,0 ( inne dostępne na zamówienie)
- Dostępnych wiele opcji wyposażenia dodatkowego np. system hamulca postojowego lub wzdłużny mechanizm różnicowy
DO POBRANIA: