• OSIE PRZEDNIE I TYLNE DO POJAZDÓW O MASIE 10 – 16 TON
• DOSTĘPNE DO KÓŁ POJEDYNCZYCH I BLIŹNIACZYCH
• ŁATWA KONSERWACJA ORAZ WYDŁUŻONY OKRES WYMIANY OLEJU
• ZAPROJEKTOWANE DO UŻYTKU PRZY DUŻYCH OBCIĄŻENIACH
• WYTRZYMAŁE, WYDAJNE, LEKKIE
+ NIENAPĘDOWE:
MODEL OSI: | 5833 | 5845 | 5860 | 5871 |
---|---|---|---|---|
TYP OSI: | SR - I beam | SR - I beam | SR - I beam | SR - I beam |
KIEROWNOŚĆ: | Wpomaganie | Wpomaganie | Wpomaganie | Wpomaganie |
MASA] BRUTTO OSI: | 3,6 Ton | 4,6 Ton | 5,8 - 6,3 Ton | 7,5 Ton |
MASA BRUTTO POJAZDU: | 8 Ton | 12 Ton | 16 Ton | 18 Ton |
MOC SILNIKA: | 220 Hp | 220 Hp | 300 Hp | 300 Hp |
MOMENT OBROTOWY: | 570 Nm | 680 Nm | 1050 Nm | 1050 Nm |
PRZECIĘTNA WAGA ( Z OLEJEM I HAMULCEM): | 175 | 246 | 316 - 319 | 450 |
POJEMNOŚĆ OLEJU: | 0,2 L | 0,3 L | Nie występuje | 0.7 |
TYP HAMULCA: | EBL - air/hydr. | EBL - air/hydr. | EBL - full air | EBL - full air |
SYSTEM HAMULCOWY: | Wnetylowany tarczowy | Wnetylowany tarczowy | Wnetylowany tarczowy | Wnetylowany tarczowy/ Bębnowy |
KOMPRESOR: | 225cc | 225cc | 225cc (360cc) | 225cc (360cc) |
SYSTEM PRZECIWPOŚLIZGOWY: | Std K.B. ABS6 | Std K.B. ABS6 | Std K.B. ABS6 | Std K.B. ABS6 |
ZAWIESZENIE: | Paraboliczne | Paraboliczne | Parab./Pneumat. | Pneaumat./resorowe |
MAX. SZEROKOŚĆ: | 2176 mm | 2193 mm | 2293 - 2358 mm | 2432 mm |
MAX. MOMENT OBROTOWY: | 1000 Nm | 1000 Nm | 1200 Nm | 1500 Nm |
DYSTANS POM. PKT. OPARCIA OSI A PKT. MONTAŻU RESORU DO RAMY: | 800 mm | 800 mm | 802 mm | 804 mm |
ROZSTAW KÓŁ: | 1845 mm | 1827 mm | 1880 - 1942 mm | 1990 mm |
ODLEGŁOŚĆ OD ZIEMI: | 180 mm | 179 mm | 249 mm | 252 mm |
MAX. KĄT KIEROWNICY: | 52° | 52° | 52° | 52° |
KĄT POCHYLENIA: | 1° | 1° | 1° | 0,8° |
+ NAPĘDOWE:
MODEL OSI: | 5956 |
---|---|
TYP OSI: | HR |
MASA BRUTTO OSI: | 5,6 Ton |
MASA BRUTTO POJAZDU: | 15 Ton |
ŁĄCZNA MASA BRUTTO: | 32,5 Ton |
MOC SILNIKA: | 300 Hp |
MOMENT OBROTOWY: | 1050 Nm |
TYP PRZEKŁADNI STROŻKOWEJ: | Spyral |
ŚREDNICA KOŁA ZĘBATEGO: | 240 mm |
ZAKRES PRZEŁOŻENIA OSI: | 2,95 - 5,63 |
MAX. MOMENT OBROTOWY: | 4000 Nm |
MAX. MOMENT OBROTOWY WAŁU WEJŚCIOWEGO: | 15000 Nm |
PRZECIĘTNA WAGA ( Z OLEJEM I HAMULCEM): | 600 |
POJEMNOŚĆ OLEJU: | 6,5 L |
TYP HAMULCA: | Bębenowe |
BLOKADA MECHANIZMU RÓZNICOWEGO: | Mechaniczny |
SYSTEM PRZECIWPOŚLIZGOWY: | Opcjonalnie |
ZAWIESZENIE: | Piórowe |
MODEL OSI: | MS 08-125 | MS 10-144 | 451146 |
---|---|---|---|
TYP OSI: | SR | SR | HR |
MASA BRUTTO OSI: | 8,5 Ton | 10,7 Ton | 10,5 Ton |
MASA BRUTTO POJAZDU: | 11-12 Ton | 12-14 Ton | 15 Ton |
ŁĄCZNA MASA BRUTTO: | 18 Ton | 26 Ton | 32,5 Ton |
MOC SILNIKA: | 210 Hp | 240 Hp | 300 Hp |
MOMENT OBROTOWY: | 680 Nm | 820 Nm | 1050 Nm |
TYP PRZEKŁADNI STROŻKOWEJ: | Hypoidalna | Hypoidalna | Spyral |
ZAKRES PRZEŁOŻENIA: | 3,07 - 5,57 | 2,93 - 6,83 | 3,48 - 6,58 |
MAX. MOMENT OBROTOWY: | 2800 Nm | ~5300 Nm | 4000 Nm |
MAX. MOMENT OBROTOWY WAŁU WEJŚCIOWEGO: | 10000 Nm | ~18500 Nm | 15000 Nm |
PRZECIĘTNA WAGA ( Z OLEJEM I HAMULCEM): | 345 - 349 | 466 - 479 | 500 |
POJEMNOŚĆ OLEJU: | 6,5 L | 12,7 L | 11 L |
TYP HAMULCA: | Tarczowe | Tarczowe | Bębnowe |
BLOKADA MECHANIZMU RÓZNICOWEGO: | Opcjonalnie | Opcjonalnie | Mechaniczny |
SYSTEM PRZECIWPOŚLIZGOWY: | Tak | Tak | Opcjonalnie |
ZAWIESZENIE: | Piórowe / Hendrickson | Piórowe/ Pneumatyczne/ Hendrickson | Piórowe |